Budujemy firmę na fundamencie 5 wartości i mocno wierzymy, że budowanie przyszłego sukcesu zależy od kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, współzależnych od siebie i przejrzystych we wzajemnych relacjach, dążących do ciągłego doskonalenia
- Kim Kruse, Dyrektor Generalny
Kompetencja jest niezbędna do rozpoznawania celów biznesowych i osiągania sukcesów zespołowych. Szeroka wiedza, innowacyjność, wyobraźnia, dążenie do rozwoju osobistego oraz zrozumienie wpływu „czynnika ludzkiego” na funkcjonowanie firmy to narzędzia do realizacji celów biznesowych i zespołowych.
Zatrudniamy osoby z pasją, z poczuciem osobistej i zawodowej uczciwości, rzetelne i godne zaufania, dumne ze swoich działań i zawsze gotowe za nie odpowiadać i je uzasadnić. Dokładamy wszelkich starań aby zaspokajać oczekiwania naszych klientów wykorzystując mądrze nasze zasoby.
Rozumienie współzależności stwarza nieograniczone możliwości organizacyjne. Praca zespołowa to dynamiczna i elastyczna baza, która pozwala na samodzielne zarządzanie swoimi zasobami i umiejętnościami dla osiągnięcia wspólnego sukcesu.
Dostęp do istotnych informacji jest niezbędny dla wspólnego sukcesu. Informacje powinny być łatwo dostępne, czytelne i jednoznaczne. Niejasne lub niejednoznaczne informacje prowadzą do podejmowania błędnych decyzji, marnotrawstwa i zamieszania.
Zasada ulepszania możliwości organizacyjnych poprzez ciągłe systematyczne doskonalenia jest kluczem do naszego sukcesu. Dotyczy to wszystkich pracowników w całej organizacji, bez względu na zajmowane stanowisko czy status w firmie.